hmm

Moshi Moshi!

Sitter här med kira i knät o halvt bakom ryggen, haha han e så söt. Så länge han inte somnar på min dator. inte kul om datan ska gå sönder igen, saknar redan en bokstav:O.
haha sitter o halv kollar på simpson, haha nått gay avsnitt där homer e rädd för bögar, haha simon bara garvar hela tiden, tror han e lite små bögig av sig.

Hmm, får se om ja kanske blir ensam med Kira imorgon, Simon ska väl ner på arbetsintervju, hoppas att han får ett jobb lagom tills vi flyttar ner dit. och ja kan få en liten lilla syster till Kira:P hihi så mysigt me två katter som gosar med en i sängen. (tolka det inte fel).

Hmm försöker få ihop ett någelunda inlägg men känns som ja inte har mycket till insperation, eller så händer det för lite. ja undrar vart det fina sommarvädret tog vägen. har regnat typ tre dagar isträck, gillar regn men oxå sol o värme, vill åka o bada, längtar tills ja åker på lyxkryssning, ska bli skönt me avkoppling och god mat.

Nae om man skulle göra nått vettigt? som att inte sitta framför datorn. haha lycka till<3
ska sätta mej o goa mej me Kira nu. Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0