Lawl

Moshi Moshi!

Ja e trött o mamma skrämde mej när ja ringde upp henne. blev ju skit orolig, men men verkar inte varit så farligt men det öppna upp ögonen lite mer. Nu drickar jag kaffe och har fyllt i lite papper som måste in senare i veckan.
Sitter o längtar tills augusti, kryssning me mor, ska bli skönt att komma bort, bada

, gå på spa, få massa mat och kunna köpa jätte gott finskt godis, seriöst älskar dom där Lejiona askarna, kommer ju aldrig ihåg va dom heter:P haha. Så här tror ja hytten ser ut: de lux hytten :D

(bilden e tagen från birka.se)
Omg ja längtar, vi får även vin, frukt o godis i hytten när vi kommer:D hihi skönt att få bo högt upp oxå över all taxfree o sånt. och jätte nära till spat:D hihi i cant wait.<3
Dock skulle ja vilja ha me mej Simon o Kira. men men det får bli när Simon blir 23, ja måste ju vänta tre år till annars:/ men det är det ja gillar me birka, man slipper alla fulla ungdomar och faktiskt kan åka bort o koppla av lite:D

Nae nu ska ja läsa lite bloggar och titta efter en ny bok på bokus. Chu Chu<3

Kommentarer
Postat av: Julia

det ser verkligen superfint ut! :D

lyxigt!

2010-07-21 @ 17:07:35
URL: http://meandbillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0