Moshi Moshi!

Hi hi!

Vilken seg dag det har varit när det regnat hela dagen, så min dag har spenderats in med att färga håret och glo egenom senaste två säsongerna av the hills, nu e avsnitten slut, blev störd på avslutnings avsnittet av the hills försörde ju typ hela serien sen. suck men men Käka Pizza ida för simon vill inte cykla till affären i regnet:P
hihi.



Har ätit lite väl mycket skräpmat på sistonde tror ja, kanske dags att köpa hem lite nyttig mat.:) hihi fast finns inte så mkt gott längre har tröttnat på det mesta.:O kanske skulle bli vegitarian igen (orkar inte stava:P) haha nae får väl fixa nått. Nu ska ja leka me msn o hoppas att emma kan logga in, ser dej aldrig inne:(

Hörs Chu<3

Kommentarer
Postat av: Emma

orkar inte ^^

2010-07-29 @ 23:35:52
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0