motivation

I lack av motivation till att skriva, hmm insperationen e låg av nån anledning, har inte tecknat nått de senaste dagarna. hmm skyller på värmen är helt överlycklig av att det har regnat i kväll. regna nog minst en timme iaf, mys ställde mej en liten stund vi balkongen o kände hur svalt o skönt det blir, hur lätt det blir att andas med för den delen.

imorgon får vi se om ja kan åka till norrk eller inte på lördag, får se får se. hmm-
Nae nu ska ja ta en glass o lägga mej med älskling o kolla på the simpson.
CHu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0