Reality check

You might want to kiss ... on the cheeks but put a gun to ... back so ... stand up straight.

Right, känner att ja vill skriva av mej lite. Just nu längtar jag bort som en galning, seriöst, ska bli så skönt att få koppla av med god mat och bara ro om sig själv. Även om ja saknar dom hemma så måste man ge sig av o ta hand om sig själv. Haru Haru you know. Men ja vart vill ja komma med detta?

Ingen aning faktiskt har bara fått för mej att skriva av mej lite, har fastnat i tänkandet, fast har samtidigt så mycket insperation att ja inte riktigt vet vart ja ska göra av den, skriva en ny låt? Teckna? ingen anning, visserligen var det länge sen ja satt o skrev låtar, kanske skulle göra det igen, hitta dom härom dagen på mitt gamla usb minne. Alla minnen, alla anledningar till varför ja skriv dom, känslorna allt finns kvar, Jag minns allt när ja plockar fram det igen.

Vissa minnen lyckliga, vissa mindre lyckliga. Life moves on right? Men endå tänker man tillbaka på den tiden.
Hmm kanske e ja för trött eller för fylld med tankar att ja inte riktigt vet hur ja ska uttrycka mej, saknar min dans o klättring så sjukt jäkla mycket, alla känslor kom liksom ut då, Det vet ja att Emma fattar iaf:P hihi.

Imorgon ska nog träffa Yrla, funderar på att försöka träffa Emma nått i veckan känner att det är dags för en fika o bara prata av sig lite, vad säger du? saknar våran bastu stund massor:P haha den som är så sval på sommaren;)
Nae om man kanske skulle sätta säg o försöka kladda ner nått o se vad det blir, kanske blir det en till bok? who knows, vet bara det att ja har to much thoughts.

TTYL!

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0