Regn:D

Moshi Moshi!

Kom precis hem från stan, Har haft det riktigt mysigt på stan me Simon ida<3, vi gick runt o kolla lite, har köpt en ny kalender, handsprit att ha i väskan (aka alcogel), köpte sen hem lite kissemat o grönsaker.
Vi var även o fika på sultans, köttbulle macka o en coca-cola. jummy, älskar coca-cola i glasflaska, riktigt gott annars e ja inte så jätte mycket för cola, fast hmm äkta coco-cola funkar ju nästan alltid iaf:P

Haha nae nu ska ja sluta pladdra och sätta mej o fixa me min nya kalender och ringa mor och mormor. Chu Chu vi hörs sen.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0