Snacks, cats and magazines

Moshi Moshi!

Här sitter jag o nyser, Kom hem för drygt en timme sen.
Var roligt hos jennifer o co, snacka o röka vattenpipa (tuggummi och blåbärs smak, goda smaker btw) drog därifrån lite efter nio, e trött o har inga pengar att dra ut för, så tog cykeln o cykla hem, stanna till vi ica o köpte mej lite chips, dricka o en tidning. sen när ja kom hem käka kira och ja Pizza, jummy.

Sitter nu här framför datorn o kollar på serier, fundera på att kolla på film eller rita lite, eller varför inte göra båda? haha men först ska ja ta o ringa mor min, men vi hörs senare eller imorgon.

Chu Chu<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vi måste ut på krogen söt! xD

2010-07-09 @ 22:44:18
URL: http://sowitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0