cake and xider

Moshi Moshi!

Ida har det grillats, mums hihi blev glad när ja såg att våran engångsgrill funka, hihi 10spänn o den funka:D yes.
haha, Men gott blev maten, kött, potatissallad och stor grönsakssallad. och så gott men oj va mättande. hehe och efter maten smällt lite blev det min hemmagjorde tårta, Choklad, grädde, jordgubbar, hallon och blåbär.ojoj ännu mer mättande. haha men vad glad ja blev när Simon tyckte om den, han som e så anti tårta. det gjorde mej glad. och till detta blev det god Cider, Xider. hihi har inte drukit det på ja vet inte när. haha så länge asså. men iaf all denna goda maten har man ätit ida o oj va mkt mer gott man har i kylen o det. en stor godis påse finns det, 3 chips påsar (tror ja det e) och mera jordgubbar och även vinddruvor. hihi här ska det ätas förfullt i helgen.

Kira har givetvis oxå fått massa gott och fått varit ute lite i solen, hihi han fick oxå en liten tårtbit men var nog bara grädden o tårtbotten som var god:P
Hmm va mer, Simon sitter o nördar KH, ja spela lite WoW förut haha så social man e, har inte orkat göra nått,min energi tar liksom slut jätte fort tycker ja, e seg hela morgonen har en liten spurt på dagen o sen skulle ja kunna lägga mej o glo på tv eller något. hoppas iaf att min nya bok kommer snart har ju läst ut min GG bok nu. längtar tills nästa kommer i september.

Nae nu ska ja ta o göra något annat än att sitta här o blogga. vet ju att folk ändå inte läser bloggar ida alla e ju ute o dricker, grillar och njuter av midsommaren. vi hörs imorgon.
Chu Chu<3

(ps.bilder kommer imorgon.ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0