Foxy lady in red light

Moshi Moshi!

E hemma nu o har käkat o känner mej allmänt trött.
Var ju på palladium ida o snacka, Leta lägenhet har vi gjort ida med.
Oh så var vi o handla på ica dock kom vi lite förtidigt så dom hade inte fått in alla nya leveranser så det blir väl en tur till ica imorgon oxå.

Känns skönt att nu har ja det lugnt behöver bara gå til palladium på onsdag denna veckna soft. Någon som har tid att ses innan midsommar? vill träffa lite folk känner jag.

Men nu ska ja nog ta mej en kopp kaffe o sedan sätta mej o kolla runt på bokus, dags att köpa hem en eller två nya rysare:D Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0