Hello again!

Moshi Moshi!

Kom nyligen hem från en fika me Mathilda, Trevligt sitta o snacka och lyssna. mys, vi satt på skafferiet, som tydligen stängde sex men hon som jobba var schysst o hade öppet till tio:D nice.
Känner att efter fikat hur mycket ja saknar det som va förr, när vi klättre me malin o hanna och sen efter ibland gick o fika och alla roliga killar i klätterhallen my god i miss does days.

Hmm, simon o mor glor på liar liar och just nu känner ja mej osocial men ska va det när filmen e slut o vi sätter på skräckisar:P mihihi. eller osocial o osocial kanske ja inte e eftersom Kira ligger här hos mej. naw min lilla pöjk.
Nae nu ska ja kolla FB och läsa lite Ageha.

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0