Hellu!!!!

Moshi Moshi!

Nu ligger ja i min gamla säng hemma i norrköping, Kira ligger nedanför sängen som en liten vovve:P hehe ska nog lyfta upp honom, aww Simon gör det nu, naw mys. Simon sitter o spelar Lolo på mor mins dator o ja bloggar på min.
Vi kom in runt halv ett idag, e stolt över Kira att han inte spydde på vägen, han var så duktigt, nu sitter han på min fot o tvättar skrevet =P lolz.

Simon o ja har även hunnit med en promenad upp till öb, köpt en ny kattlåda, den kira hade här var för liten, min bebis blivit stor, på tal om bebisar, stort grattis till Sandra :D i am so happy for you<3
på öb köpte vi även ansiktsmask, block, tandkräm och en jätte söt kisse mugg. kommer nog att bli min nya favo:P hihi jätte söt kisse på, ska vissa upp den så fort ja diskat den o fotat den ;) hehe.

Ja känner mej trött o seg nu, har käkat potatissallad, rostbiff och baugett ida, mums och coca-cola till. jum.
Om en timme drygt blir det raid, haha ja undrar om ja verkligen kan köra en 25 man på denna, haha fast tänker ju ändå bara vara med på en boss så det ska nog gå bra.

Nae om man ska kolla bloggar och frisyrer. har fortfarande inte bestämt långt eller kort än:O hehe vi hörs sen eller i morgon. Chu Chu<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Du verkar ha det bra.. Tack :) Kram<3

2010-06-21 @ 12:47:04
URL: http://sandra90.zoomin.se

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0