Ledigt

Moshi Moshi!

Gah vilken lång dag detta e o har varit, vakna vi sju, stack till palladium, snacka lite o sen ner till stan, dock fick vi sitta inne på banken i drygt en timme  om inte mer, så efter det var ja o simon hungriga så det fick bli lite donken mat, hihi fick blåa glas denna gången och dom e så fina.

Sen gick/cykla vi upp mot onoff o djurmagazinet gick o kolla runt lite där uppe. sen gick simon på möte och ja gick in på systemet för att handla hem lite gott till midsommar på fredag. hihi, sen tog ja cykeln hem o Kira blev glad. såg även att simon fått sitt efterlängade spel kingdom hearts 1 fast ja va elak o sa att han inte fått det. hihi han såg så glad ut när han kom hem o såg paketet.haha :P så nu sitter han o spelar han har fan spelat sen typ klockan tre. gayungen. och ja har legat o halv sovit och duschat med.

Nu ska ja bråka me Kira o ge honom lite mat. Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0