Moshi Moshi!

Fan va ja e dåligt på att uppdatera känner ja, men men ida har ja städat, både i hemmet o i datorn.  haha har renast ur mina hårddiskar eftersom dom nästan var full haha nu har ja typ halva minnet kvar:P lol ja tror ja har sparat lite för mkt skit. men nu e det fixat. sköööönt.

Va händer mer då? funderar på att dra hem till norrk i helgen me Kira. skönt att få träffa mor o mormor lite. ska snacka mer me mor o simon om det imorgon eller ikväll. får se inget planerat än iaf.
Men men ja nu e mina ord slut igen, fan va fåordig ja e just nu.

aja orden kommer la tillbaka hoppas ja.

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0