Moshi Moshi!

God dagens, Här sitter ja o gäspar, Kom hem från mormor nyss, simon o ja gick iväg till Himpa loppisen förut. hitta inte så mkt förutom tre Ducktales tidningar, ja tyckte det var lite häftigt eftersom ja älska serien när ja var liten och även nu. Fick även av mormor en röd tröj/klänning och en tidningskorg.
Så det känns som vi har dubbelt så mycket att ta hem än som vi kom med. haha mormor hade handlat åt oss på Ikea, två lampor o en plast blomma. fint det blir.

Hmm nu ska ja fundera lite o busa me Kira. Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0