projekt?

Moshi Moshi!

Känner mej seg nu håller på att måla om tidningskorgen förfullt tog en liten paus nu så färgen får torka, tror den kommer att bli fin när den e färdig, bild kommer senare.
Lite kul att ha ett litet projekt att jobba me så här:P

Hmm vad mer? *tänker* Simon sitter o spelar WoW,ja ska la oxå logga in snart o raida om det bli något. dock har ja börjat tröttna på spelet:P haha säger ja jämt ändå sitter ja där sen av ren uttråkighet o av att inte ha pengar. haha.
Längtar tills vi flyttar ner till jkpg så man kan börja klättra o sånt. komma ifrån skit datorn.

Nae nu ska ja åter gå till mitt målande.

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0