Defence

Moshi Moshi!

Ja då var man hemma igen, sitter o snackar me simon på skype och har armen inlindad.
får inte duscha på två dagar:( blää kommer ju lukta får duscha me plastfolie ir något runt armen.

Hoppas tåget inte inställt o massa försent o det som igår, då blir ja riktigt sur, tur nog så följer mormor med ner o väntar med mej iaf det e så igen, det e skönt.

ömar lite i armen, inte så det gör ont eller så bara att det känns att det e något under huden haha, scary.
Kira leker me simons mick, i miss him sooooo much.

Nae nu ska ja sluta sitta här o dryga, hörs när ja e hemma i kholm.

Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0