Ibland har man helt enkelt svårt att bestämma sig.

Moshi Moshi!

Jag har svårt att bestämma mej.
Jag har iaf bestämmt mej för att spara pengar men frågan e vad man ska använda dom till först sen.

Val 1 - Bil och körkort
Val 2 - En ny uber kamera
Val 3 - En resa för två till tokyo/seoul

Hmm egentligen vad e svårt, ge mej en ny kamera o resan så blir ja super nöjd:D haha man vill ju kunna ta bra bilder när man e bort rest:P haha. men men val 2 ir 3 vill ja ha och gärna nu.
Läser fokis blogg, vill oxå vara där. blir avis här ju. haha.

Nae men så kan det bli. får väl ta tag i det o göra något åt saken.
Ska försöka lägga upp lite bilder från min dåliga kamera sen, den som bara tar bra bilder när den känner för det, annars slutar den funka eller inte tar några bilder allas, fast den var ju bra för 5 årsen då ja faktiskt köpte den.

Nae nu ska ja ta o hitta något gott att äta till middag.

Hör sen! chu<3

Kommentarer
Postat av: yrla

om du åker till japan så kan du ju låna nåns kamera medans du är där. Om du bara vill ha kameran för att fota bilder när du är DÄR. :P

2010-03-28 @ 19:24:20
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Lise

sv: taaack! visst blev det :D

2010-03-29 @ 12:42:41
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0