ist freaking real!?!

Moshi Moshi!

Vakna runt nio i morse, inte så super pigg eller halvt vakna först strax innan åtta men ville inte gå upp då, då kira låg o snoza så söt hos mej, så ja somna om o vakna nio, upp o göra sig i ordning efter lite gos gos me kira:P

Sen iväg mot tvättstugan, har dom sista maskinerna i gång nu ska snart gå o hänga upp kläderna på tork. sen får det lilla tvätt som e kvar vänta tills på torsdag. orkar inte me lakan o skit ida.

BTW, Suck simon sitter o spelar nått litet gayspel för han inte kan spela wow, lul han e så söt.. o korthårig:P.

Om man kanske ska dricka upp sitt kaffe o läsa lite fler bloggar, kolla lite musikvideor.
varje gång ja kollar på 2ne1s, F(x)s, Karas mm får ja sån lust att bara ställa mej o dansa, haha saknar att gå på danslektioner som satan. får se om man kanske ska börja någon gång igen när man har flyttat i från kholm, vill även ta upp klättringen igen, det e ingen som fattar hur sjukt mycket ja saknar att träna, shit förra året, eller om det var förr förra, aja skit samma när det va, men då träna ja iaf ca 6 dagar i veckan, me 1-3 olika tränings pass per dag.
jäkla katrineholm o bara ha kassa pass på friskis här, Ge mej norrk, ska fan dra o träna nästa gång ja e i norrköping.

Aja nae nu måste ja dricka upp kaffet o snart sticka o hänga upp mina kläder.

Ha en bra dag alla som orkade läsa hit ;)

Chu<3 Hachi

Jummy vanilj kaffe:P (Latte)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du måste visa bild på Simon nu ju :P

2010-03-15 @ 13:19:09
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: Emma

Korthårig, awesome! Bild Bild Bild :D

2010-03-15 @ 20:26:23
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0