MysMys

Moshi Moshi!

Har nyligen varit på ica o hämtat ut mitt paket me kläderna ja beställde för en vecka sen, mys dress och en lite tjockare tröja, kommer bli mys att ha i sommar. Super sköna o mjuka.
Bilder kommer väl för eller senare;) haha men inte nu iaf, nu orkar ja inte.

Måste även säga att 2ne1:s try to follow me, musik video har kommit o den e så himla grym, älskar den ny stilen, så  inspererande.


Har lust att ställa mej o dansa ja me:P hehe. Kommer nog ställe mej sen o leka me mitt smink diggar så mycket bommies hår o sminkning, även CLs me alla diamant aktiga saker i ansiktet. plus så måste man ju älska star Wars biten, haha Dara e ju så bäst, Minji! vad kan ja säga mer än lär mej dansa så där, älskar hennes dans moves, finns så många grymma videos me henne. Love it.

Nu ska ja gå o se om ja kan hitta en god Vitamin Well i kylen o sen spela lite me simon:P
vi hörs.

Chu Chu Hachi<3

Kommentarer
Postat av: yrla

"videoklippet har tagits bort på grund av brott mot användarvillkoren" :o

2010-03-11 @ 20:03:48
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Lise

haha, den videon är bara för rolig! xD först när jag såg den tyckte jag att den var lite pinsam, men nu efter att ha sett den några gånger har jag börjat gilla den. ^^



har du sett Big Bang's School Attack? (eller school of rock kanske de heter)

2010-03-11 @ 22:13:03
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0