en rolig helg.

Moshi Moshi!

Tänkte slänga in en liten uppdate om min helg för en gångs skull. hehe

I fredags drog ja hem till norrköping, tack vare min gulliga mormor som betala min biljett. Tack <3,
Åkte då först hem till mormor som bjöd på mat, mums kött, sås o potatis. jummy, sen fick mormor klippa till min lugg och klippa upp håret lite, blev inte så bra så mormor får antingen försöka på onsdag eller så skulle ja få en klippning hos ampen.
efter det iaf gick ja upp till mor min och satt o prata med henne, kolla lite tv innan ja hamna framför datorn me lite kpop och msn, hehe började att fixa mej iordning och stack sen vid sex, spårvagn o buss mot emmz. haha tajma in bussen perfekt haha, kom fram till henne halv sju.
Vi satte oss o snacka lite, tände ljus, popa popcorn och emma drack kaffe, haha mys och så kolla vi lite på youtube klipp haha det var kul.

Emma o ja <3
Sen runt halv åtta, åtta kom mathilda, fick höra lite om lumpen o massa killar:P haha fick ett glas vin av henne, det var gott, måste fråga va vinet heter. hehe.
Sen kom Lise. älskade Lise<3 har saknat henne, träffar inte henne så ofta. blev lite puss o kram kalas:D
Fick smaka lite hb av henne, haha var inte gott va tog ja två- tre klunkar. haha
Sen kom linnea o linda och dom + thilda satt o snacka massa lumpen så emma, ja o lise började sjunga barnvisor:D


Emma, Lise o jag<3 (dock från en annan kväll, Emma var dålig me kameran denna. haha)

Sen drog vi till Hugos och myste lite, dansa och hade allmänt kul, sprang mycket på toa oxå ;P fniss.

Lise och Jag,

haha älskar bilder:D

sen drog vi till leons o käka korv, mums.=D sen fick ja bajs ont i magen, suck var inte kul så drog hem ganska tidigt kom väl hem runt halv ett kanske, snälla emma va nykter o körde bil:D tack för skjutsen hem babe:D

och Lise hade träffat en pojke, haha hoppas på lycka till dej vännen<3.


Igår åkte ja tillbaka till katrineholm, kom fram hit runt tre. då kom simon o micke o hämta upp mej.
Åkte hem o slängde in bullarna mormor bakat i frysen, som föresten e jätta goda. mums, sen drog vi hem till micke o julia, ja trodde vi skulle kolla på marknaden men nepp, dom ville inte gå ner förens marknaden höll på att plocka ihop, det var ju kul.  NOT!
Men sen drog dom o käka på äckel pizzerian, suck, ja får bara magproblem när ja äter där så ja gick ut o snacka me mor min medans dom käka. sen drog micke, julia, jesper o jennifer hem eller nått, simon o ja stanna på stan en stunde o kolla in karusellerna och titta in i öltältet, (fan va ja saknar norrköping under dess tillfällen när det faktiskt e folk över allt hela tiden, fan katrineholm e ju öde) men iaf vi kolla lite bestämme oss sen för att dra hem men först gick vi till donken o köpte en  milkshake o en pomme att mumsa på påvägen hem, var skönt att gå hem. sen hemma satt vi oss me kira på balkongen tills solen gick ner, var så mysigt, hellre det än sitta hemma hos nån o glo på tv. as tråkigt ju när det är fint väder ute.
iaf efter solen gått ner gick vi in me våra cider o godis o kolla på film, dance flik och ringu, haha komedi o japanks skräckis, den va så mkt bättre på japanska en engelska. sen slockna ja me kira i famnen. haha var såå trött.

Men det var definitift en sådan kväll ja ville ha, super mysigt. och me båda mina älsklings pojkar. <3

Nu ligger kira o sover i sängen och simon sitter och spelar WOW haha, lär väl ja med göra snart.
jag sitter o läser bloggar och funderar på vilka fantastiska vänner ja har i norrköping, älskar er<3 Emma för dej kan ja snacka me vad som helst om, inte många man litar på, på ett sådan sätt<3
och Lise, dels för du fick mej att börja lyssna på kpop<3 och för att du e helt underbar. har aldrig träffat någon som du. haha älskar er mest tjejer<3. vi alla måste ses snart igen och göra om detta, dock vill ja ha lite cash så man kan köpa igen dricka:P hihi.
<3

Nae nu ska ja dricka upp mitt kaffe o läsa färdigt alla 48 uppdaterade blogginlägg. haha.

Chu chu på er<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar dig med vännen <3w du kan alltid prata med mig<3 saknar dig redan :D

2010-05-16 @ 16:55:16
URL: http://everythingyousee.blogg.se/
Postat av: Lise

alltså ååh, jag är sur på din mage!! ni skulle ha stannat längre. ._ . men ja, det slutade rätt okej ändå. efter att alla tjejer stack blev jag kvar ensam med robert och hans kompisar.. det var inte sååå kul, men jag fick ju sova över hos honom sen som du viett och det var jätte kul hemma hos honom på natten när dom var lulliga o sjöng o spela till disney låtar, haha. <3 saknar honom. saknar diiig! btw jag tyckte hb:n var rätt okej ändå så länge man blandade ut det med läsk. vi får ses snart igen o parta! <3

2010-05-16 @ 17:01:56
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag förstår inte varför ni drog? Ni kunde följt med oss till mig och Micke sen kunde vi suttit på öltältet tillsammans. Ni sa att ni skulle komma förbi, lite dålig stil att bara stanna och inte säga vad problemet va, jag tror inte det beror helt på maten... säg vad problemet är istället. Om det inte är nå kul att umgås med oss så säg det istället så ska vi inte störa er nå mer..

2010-05-16 @ 17:13:31
Postat av: Jennifer

Om du får magproblem, så kan du väl öppna munnen och säga vart du vill käka isf istället för att sitta o vara sur o sen bara dra när vi käkar, och vi stack inte hem...simon sa att ni skulle komma strax efter oss, vilkket ni såklart inte gjorde så ni kunde väl ha messat iaf att ni inte vill hänga med oss (mig) istället för att bete dig som du gjorde. Vad är ditt problem?

2010-05-16 @ 23:02:29

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0