I go crazy because of you

Moshi Moshi!

Usch var vaken lite för länge igår, hmm, somna runt fyra och så upp nu åtta, kul, not!
aja måste dra till den där skiten, längtar som fan till den dagen ja drar ifrån detta skit hål, kommer dock saknar Yrla, Sandra o dom som man lärt känna genom starten o det, men mitt liv hör inte hemma i en liten öde stad.

Får se om man kommer flytta till jkpg ir nkpg. lite spännande så där att se vart man tar vägen.
Hoppas att mor min kan bli frisk så vi kan ta och åka på våran spa tur, skulle behövas, e så trött på vissa människor ibland. inte för ja bryr mej så mycket längre, alla bara skyller på mej vad ja än säger så det e väl skitsamma nu antar ja. jag orkar inte slösa energi på bråk.

Måste snart börja göra mej iordning o springa iväg sen, simon skulle följa me mej, va skulle ja göra utan min älskling. naw vi har så mysigt bara han och ja, och Kira självklart, min lilla bebis.
Kommer sakna dom när ja drar till norrpan igen på onsdag, ska ju till linköping tidigt på torsdag morgon, lika bra att dra till norrköping då dagen innan=P. fan kommer aldrig orka gå upp sju. örk hatar tidiga morrnar, då måste ja nästan lägga mej sent, ska ja upp tidigt räcker det me fyra timmars sömn för mej, annars kommer ja inte upp. hmm undra varför? får fundera på det under dagen men nu måste ja dricka färdigt mitt kaffe och ska kolla lite på f(x) nu abo mv:n löve them. amber e så bra i den. hehe. <3

hör senare kanske. Chu Chu<3

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Kommer sakna dig galet mycket när du väl flyttar :(

2010-05-18 @ 21:36:17
URL: http://sandra90.zoomin.se

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0