jasså jaha.

Moshi Moshi!

Skrev visst inte så mycket mer blogg igår, Simon och ja gick iaf upp till öb o köpte lite godis, rengörings saker till hemmet, en ny cykelslang till min cykel som nu visa säg vara lite för small, aja får duga så länge helt enkelt. Hitta även billiga ritpennor, 20 st = 19 spänn fan va billigt dom i stan e ju typ 15 o kostar 40 spänn. så ida har ja suttit o ritat lite. tycker dock inte att ja ritar bra, håller på att lära mej rita anime, hihi får sitta o glo lite extra på sailor moon igen. hehe.

Vad mer ska ja skriva, simon o ja har nördat wow ida, vi levlar upp nya karaktärer... Eller simon mer ja har redan tröttnat. :P därav ja satt mej o rita när simon gick till ica, men Nu sitter vi o väntar på Pizza, blir skräpmat ida, orkar inte laga mat e för trött och så känner ja mej sjuk. skakig, snorig, huvudvärk och illamående i mellan åt. usch men förhoppningsvis mår ja bättre av att äta lite.

Kira bara håller på att busa, han ville cykla förut, eftersom cykeln min står uppe i lägenheten nu sen vi fixa den så tyckte väl kira att det var en rolig leksak, haha han satt sig på pakethållaren och det såg ut som han fundera på hur cykeln funka, haha fast han såg såå söt ut när ja la honom i cykel korgen. hihi min bebis.

Nae om man kanske skulle ta o göra nått annat. borde rensa datorn på bilder o skit ja har men varje gång ja börjar så slutar ja lika snabbt, har såå sjukt mycket bilder o skit.  men men vi hörs väl sen.

Chu Chu<3

Me lajk shadow:P

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

<3

2010-05-27 @ 20:54:31
URL: http://sandra90.zoomin.se
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

du får ta och ladda upp lite ritade bilder på bloggen :D skulle vara jättekul att se :)

2010-05-27 @ 21:15:30
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0