Lite tankar och åsikter

Moshi Moshi!

Nu sitter man här me tankar om det ena och det andra.
som vad sjutton ska ja ha på mej i morgon? Lise ge mej idéer!!!!Emma!?!
hmm får rota runt i mina garderober helt enkelt, tror iaf på de nya skorna men kan hända att det blir låg skor.

Andra tankar, Såg veckan bella o tyra show, wow kissie aka alexandra var med. hmm värsta bitchen ju, fast i mellan åt såg hon inte så bitch ut, snacka om att leva säg in i en roll, hon verkar dock inte kunna ta sig ur den.
Hur tänker man när man göra såna saker? Bella såg sårad ut och Tyra såg förvirrad ut, ja kände mej smått förvirrad, ibörjan var hon super bitch sen mjukna hon lite när bella o tyra uppskatta det hon kunde göra, att hon hade talang, sen kommer vännerna och super bitch is back, haha fast ja måste säga, när ja e irriterad gör ja likadant när ja går ifrån, haha "bye bye bitches" haha det var faktiskt lite kul, lite paris hilton stil men roligt. ja undrar hur det kommer gå för henne, men hon e verkligen ren underhållning, dock om hon går o blir snäll lär hon kanske förlora massa läsare. man läser ju hennes blogg för den e rolig, ja hoppas nästan hon kommer ha kvar kissie, men även visa den så kallade alexandra i antingen en annan blogg ir båda i samma. men hon var smart som valde ett annat namn, som hon sa om jobb. nästan så man börjar tänka lite själv.

Hmm känner mej lite fel att skriva om olika bloggare men detta avsnitt fick mej verkligen att börja tänka, så omänsklig är hon ju inte, visst vi alla gör misstag och en är hon ju inte vuxen, trodde inte först hon skulle dit, haha lite synd bara att man verkligen inte fick se själva alexandra en kissie. hon kanske blir mer kissie vare sig hon vill eller inte, ibland är man någon annan så mycket att man förlorar sig själv i det.

Ja vet att jag gör det ibland, ibland stannar ja upp och funderar på vem sjutton ja e, ja känner mej....Hmmm.....Fake? ja vet inte men känns inte riktigt som ja har funnit mej själv en. men ja vet att ja saknar mina vänner, Lise, Emma, Thilda o alla. ska bli så kul att få träffa er i morgon, hmm får mess lise i morgon o se om hon har bestämt outfit än. haha behöver insperation, blir nog att kolla i lite japanska tidningar för det.

Men ja nu har jag fått skriva av mej lite, ska lägga mej och försöka sova så ja kommer uppskapligt imorgon, och just julia om du läser min blogg:P så funderar simon o ja på att dra ner til öltältet på lördag. skulle vara kul att träffas, var länge sen.

Nae nu blire Boston Leagal.  CHU<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja jag har pratat med Jennifer oxå så det blir nog ett litet gäng. Vi hörs imorgon!

2010-05-14 @ 15:52:54
URL: http://meandbillie.blogg.se/
Postat av: Sandra N Elmér

Hoppas helgen var bra :)

2010-05-16 @ 11:28:06
URL: http://sandra90.zoomin.se

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0