tar mej i kragen

ska väl försöka att uppdatera lite-
har inte inte mått så toppen bra de senaste dagarna, igår mådde ja bara blä, kunde inte äta och var allmänt borta i huvudet kändes det som. tagen till bringades istället fram för tvn me, antm, BL, simpson och lite olika filmer. stephen kings filmer är verkligen speciella.

Ja vakna för dryga en timme sen kanske, har vaknat flera gånger under natten på grund av hemska drömmar, tand drömmar e usch, specielt när ja har för mej att min betyder att en släkting e på väg bort :(

Hoppas på det bästa helt enkelt får se vad mor min säger sen, hon skulle kolla i sina drömböcker, ja hittar dessvärre inte min, en till sak att leta efter på hitta listan, suck, ja kan inte hålla reda på nått ibland, de senaste dagarna ja har letat efter saker har ja hittat massa annat ja visste att ja hade men bara glömt av att ja ägde dom. haha

nae nu ska dricka upp mitt kaffe o försöka vara lite social me min kisse o pojke som sitter o spelar WoW, föresten så funderar ja på att sluta spela. får se hur det blir me den saken. vi hörs snyggingar.

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0