2010-11-27

Moshi Moshi!

Gäsp, känner tröttheten komma tillbaka, kira woke me up today again. suck klockan tio idag iaf så fick ju sova en stund:P han har gått och majuat och bråkat. när han gör det har man inget val än gå upp och leka med han:P envis kisse han är.

Nu sitter jag iaf med min kaffe kopp och snackar me folk på msn. hoppas att emma kommer online någon gång, hon e ju aldrig online längre:S i miss my friend.

Nah nu ska jag dricka kaffe och sen ta mig i kragen och försöka städa. jag är lat och orkar inte:P illa illa.
men men hörs sen. Chu~♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0