2010-11-29

Moshi Moshi!

Sitter här, istort sätt färdigt packad, leker lite med min lilla pöjk jag kommer sakna i hjäl mig efter, kommer inte ha någon som snor andra halvan av sängen, eller som måste vara med mig in på toan och gå efter mig vart jag en går. oh min lilla kira<3 kommer hem på torsdag igen så är inte borta många dagar.
Måste skriva lite lappar till simon så han kommer ihåg att ge kira mat och allt:P haha illa att simon kan glömma sånt:P

Men men nu ska jag fixa det sista och goa mej med kira. går la här ifrån runt tolv. chuchu<3

Trion samlad igen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0