2010-11-30

Moshi Moshi!

Sitter här och känner mig jätte trött. orkade inte gå ur sängen förens typ vid ett:P haha var så himla trött från igår. men iaf, idag har jag städat lägenheten, gått till apoteket och ica. har även hämtat ut mitt yves paket jag väntat på:D entligen kom det:D mm nu doftar mina händer apelsinchocklad:P haha köpte sån tvål, doften lät så spännande så mina händer doftar nu godis:P Och ett stort grattis till min älskade mormor som fyller år idag:D GRATTIS!!!!!! <3<3 skicka ett fint kort till henne, lite sent men eftersom det blev sånt strul igår så får det bli som det blir.

Men men -11 grader ut. brr kallt, ska snart göra mig något att äta på och lägga mig och kolla på nya Gossip Girl avsnittet. Finns på msn om någon känner för att hålla mig sällskap nu när simon inte är hemma. chuchu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0