bättre

Moshi Moshi!

Nu är jag lugn, mätt och ny duschad. Så nu sitter jag här vid datorn hemma hos min pojkar tänkte förklara lite bättre om dagen:


Dagen börja inte så super bra, sov bara tre timmar, kira höll mig vaken till runt sex/sju imorse så somna runt då, simon väckte mig strax innan åtta för och säga Hejdå! somna iaf sedan om och gick upp 10.
Kira ville då busa, så då busa/lekte och mata jag honom:P lol min bortskämda katt. iaf gjorde  mig i ordning gick ner till stationen vid tolv.
Det tåget kom i tid och allt flöt på. 13.30 var jag framme i Nässjö för att bytta tåg till norrköping.
Får se att typ all x2000 tåg är försenade så ringde och prata med mor min. satt där från 13.30 till 14.57 då jag hoppa på tåget tillbaka till Jönköping, kom fram runt 15.25. missa bussen till mullsjö med drygt 5 min:( seegt. fick irra runt där som fan och leta efter vart man fråga om nästa buss/tåg. lyckade iaf få en biljett till klockan 16.01 skulle ett tåg åka till mullsjö  men icke sa nicke, det tåget vart instället precis som typ alla andra tåg. får lite panik, är hungrig, huvudvärk och kissnödig. ringer runt till typ alla. mamma lugna ner mig lite, kom på ett tåg 16.30 och kom iaf hem till mullsjö strax efter fem.

Usch en sådan pain in the ass dag asså.  kände redan i morse att jag inte borde åka men lyssna inte på mig själv, hade lite panikångest ett tag i nässjö, var inte förens jag hamna på tåget tbx till jkpg jag lugna mig lite. lugnast är jag nu när jag är hemma med mina pojkar.
Så tänker aldrig mer åka med SJ när det är snöväder. seriöst sverige har snö varje år ändå så fumlar SJ till det. suck. they suck suck suck hard.

så känner mig bättre, nu ska jag ta mig ett glas cocacola, vara social på msn och kolla i senaste Egg. skriver mer sen eller imorgon. chu chu<3


Bild från igår. btw så e det -10grader ute:S brr kallt som bara den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0