FUCK

Jävla skit dag detta har varit, stack härifrån tolv imorse, åkte tåg till nässjö 1 timme.  fick sitta där i 1½timme innan jag bestämde mig för att skita iallt o åka tbx hem, åkte tåg typ 1 timme till, fick sitta i jkpg ytterligare 1timme innan ett tåg kom, resan från jkpg till mullsjö tåg ½ timme, nu är jag hemma och fått reda på att typ alla tåg är inställd hade jag inte åkt tbx när jag gjorde hade jag fortfarande suttit i nässjö nu. aldrig mer att jag åker mitt skit sj.


Nu ska äta hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0