hojfg

Moshi Moshi!

är trött och lite halv seg nu efter  en lång tvättdag men allt är rent, behöver bara hämta ut de sista ur torktumlaren men det får nog simon göra, jag är trött och behöver vila lite. kom nyss ut ur duschen, tänkte det piggar väl upp mig lite. har nästan lust att lägga mig o sova en stund:S illa får jag inte, då kommer jag säkert inte kunna sova i natt. måste nog gå upp till ica sen och köpa lite dricka och något att mumsa på ikväll, är sugen på chocklad:P

nah om man ska kolla om man har något roligt att titta på och vila lite utan att somna, hmm får se hur det går. chu<3
Mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0