It kattliv^^

Moshi Moshi!

Gaah är super trött just nu känns det som, höll på somna flera gånger i bilen men fick inte somna för simon:( buhu. men men kom hem för en stund sen, köpt två böcker, två it girl böcker:D me so happy. engelska versionen oxå<3 kärlek på det. köpte även hem nya kattliv tidningen var jätte länge sen jag läste den, en godis påse fick givetvis också följa med hem.

Annars har jag bara handlat hem massa mat och iste:D jummy jummy persiko is tea, my favorite<3
och massa kisse mat till kira som han sitter och käkar på nu:P
Men nu ska jag vara social på msn. chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0