kall vinter kväll

Moshi Moshi!

Sitter och har skit ont i nacken och axlarna, skulle nog behöva en massage, simon nördar WoW eller något annat på datorn, hmm han var roligare innan vi fick igång hans dator och internet:P haha
ibland undrar jag hur jag kan tycka så mycket om någon som är en sån stor datanörd? jag vet inte men det gör jag, och jag såg idag att det ska öppna ett gym här i mullsjö:D aahah glädje, hej ska ha ett gymkort i julklapp tack. om jag får det då vet ni var ni kommer hitta mej:P haha träningsfreak, ja visst varför inte:P älskar att röra på mig.

Nah om jag kanske skulle ta och göra som kira och lägga mig i sängen och kolla på tvn, eller om man ska vänta tills csi börjar, väntar nog på det:p men men updaterar mer imörrn. chuchu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0