lala spam kpop ida:p

Moshi Moshi!

Har nyss ätit, sitter och kollar på klipp ifrån MAMA, åh så himla bra<3<3 känner mig glad:P haha blev glad av att titta på det:P im a little wierd that way:)
kollar in lite kläder o sånt dom hade på sig, gillar verligen Bommies kläning och skor för den delen:p:

Så himla söt hon är.

Och CL har attityd som vanligt:

Gillar hennes outfit med.

Dara, så söt men gillar inte den lila pälsen:P haha förstår mig inte på den men söt är hon:

Dock hitta jag ingen bild på bara Minzy tyvärr så får bli en på alla fyra:

Alla söta tjejer<3 2ne1 Nolja!

Uppträdande bilder:


Kramkalas:


Haha vad nördig jag känner mig idag:P lite illa men det får man väl vara ibland:) eller hur?
iaf avslutar detta inlägg med en bild på Dara och Bommie. saknar bommies röda hår lite, hon passade i det. aja chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0