Lördag

Moshi Moshi!

Gäsp, sitter här seg, kom inte i säng förens typ 4, halv fem i morse^^ haha men det var roligt igår.
Emil ringde först och fråga om vi skulle med in till jkpg och hämta saml så det gjorde vi, satt och lekte med samls lilla pachi, haha han e sååå söt, fick lite klösmärken så ser lite halv emo ut på armarn:P haha jag lär mig visst aldrig att kattungar har sylvassa klor^^ men sen åkte vi iaf tbx, emil och saml kom över hit och lekte lite. det var trevligt, me like^^ även om haha simon lekte med något på datorn, saml spela beyblade, emil åkte väldigt mycket in i spelet från att bara titta på^^ haha men det är kul. umgås, snacka, mysa och bara va^^ haha, saknar mina brudar i norrk dock, måste se till att träffa dom någon helg. blir inget norrköping denna helg, mormor tyckte det vore bäst att stanna hemma här så jag sa ok då gör vi väl det så åker vi upp när mormor och mamma fyller år istället:P

hmm idag, ja vad händer ida? hmm måste åka in till jkpg igen och köpa schampoo och sånt^^ haha sen får vi väl se vad som händer framåt kvällen. aja vi hörs sen chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0