morgon

Moshi Moshi!

brr det är kallt o massa snö ute, visar bild sen när jag har tid att lägga in^^
minus grader är det också, hmm leta efter varma kläder, lite illa att jag typ inte har några vinterkläder, äger typ en eller två lång ärmade tröjor:S hmm märks att jag inte gillar lång ärmat^^ haha hmm. får väl rota igenom hela garderoben, säkert alltid något som tycker upp.

Har iaf duschat av mig, är lite piggare och varmare, höll på frysa ihjäl när jag vakna, buhu ingen som höll mej varm:( kira springer bara o öppnar alla skåp. men men nu ska jag dricka upp mitt kaffe o sminka mig. skriver mer när jag kommer hem sen om internet fortfarande funkar. chu<3

old snow pic..

Kommentarer
Postat av: emma.

Men usch, där delar jag ut post :P

2010-11-12 @ 12:58:01
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0