Moshi Moshi!

Gah lite halv seg dag, vakna första gången runt 8 imorse, en liten kira som kom och ville leka:P haha men fick somna om tills för en stund sen då jag vakna upp av att jag behövde gå på toan:P haha men men fick sova en stund extra iaf gick upp runt 11 halv tolv:P
Har busat med kira nu halva morgonen, kokat kaffe och kelat med kira och självklart gett honom massa mjukmat^^ haha han blir så gosig när man tar fram burken med mjukmat:D so cawaii<3

Men men snart blir min lilla tjocka kisse två år, 6 dec fyller han.:D hihi måste hitta något roligt att ge honom då.:P min lilla plutt bebis<3. mormor fyller år snart oxå 30 nov, sen fyller mor min år 19 dec och joel fyller 22. haha sen är det jul:P hihi ska åka in till norrk någon helg i dec med och fira mormor och mamma, hämta julklappar osv med. ska bli kul hoppas jag kan ta med kira och stanna en helg där då. <3

Men nu ska jag kolla på ett koreanskt musik program och dricka upp mitt kaffe, finns på mobilen eller msn typ hela dagen, ska inte göra något annat en städa iordning idag:P chu chu<3

Mina söta kira me tofflor och halsduk<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0