Snowday

Moshi Moshi!

Kom nyligen hem, har ju varit på vårdcentralen, gått förbi simons praktik, apoteket och ica.
blir och äta medecin så man mår bättre förhoppningsvis får se vad det blir för resultat av det hela.
Nu sitter jag iaf hemma och leker med kira, nyss pratat med mor min telefonen.
känner mig trött o seg, lite små hungrig kanske. hmm.

men men ska nog lägga mig och bläddra i tidningen jag köpte o ta det lite lugnt, ändå ingen rolig online på msn förtillfället. ^^
men skriver la mer sen kanske. chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0