förkyld

Moshi Moshi!

Zup? sitter här och nyser:S vill inte vara förkyld längre. gay.
Simon kom hem för en liten stund sen, vad har jag gjort under tiden han var på praktiken då?
suttit vid datorn, pvpat me osp, läst lite japanska, kollat bloggar, pratat med mamma i nästan en timme:O seriöst vet inte hur det gick till för tyckte inte vi sa så jätte mycket:P haha
Har en fixat så nu kommer entligen min mobilräkning hem till mig och inte mormor, förhoppningsvis ska det funka nu, såg jag smsat på dock för mycket de senaste tre månaderna, haha log mellan 400-500 sms:P haha svårt att inte smsa allt roligt folk:D Haha men får bättre mig på den biten.

Nu sitter jag och funderar på vad sjutton man ska käka idag, inte så på humör att äta när jag är sjuk, har ont överallt:S, nyser, ögonen rinner (känns som jag sitter och ska börja gråta i mellan åt:S), mår illa med. yay allt på en gång, kan väl inte bli roligare en så?

Nah nu ska jag återgå till mitt kaffe, måste ju hålla mig vaken, inte för jag vet varför har varit vaken sen klockan tre i morse:P haha sömnbrist? ja, varför inte:( blää
aja hoppas på lite sömn inatt iaf men nu måste jag hitta något att äta, var ett par timmar sen jag åt frukost.
Chu chu<3

(bilder kommer lite senare)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var väl inte så mkt :O brukar ligga på 1000 på en månad :O

2010-10-27 @ 19:50:54
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0