Fre fredag

Moshi Moshi!

Segt, är trött och sitter pratar me mor i telefon, Kira försöker öppna alla skåp om finns, suck.
Igår kom iaf emil och samuel över, det var trevligt, vi körde lite picturnery typ sluta så här:
(klicka för större)
Var även på en åktur runt mullsjö me emil o simon innan

Det var snö o is ute:O

Kallt, brr sen blev det iaf mys inne me dricka, spel (monopol, där samuel vann och simon åkte ut först:P), kolla på big bang theory och bara umgicks. mycket trevligt.

Idag blir det tvättstugan som gäller. inte lika kul men sånt som måste göras. så skriver senare. chuchu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0