Lång lördag

Moshi Moshi!

Igår var en lång dag, vaknar, drog ner till stan träffa sandra för fika, var mys, sen käka och dra till Emma. träffa Mathilda, delade många gamla minnen, blev mycket skratt, skrik och envishet^^ haha men det var kul att träffa Thilda igen var så länge sen sist.
Sen blev det fixa till sig, dricka lite cider, öl, capten morgan och barcadi razz. blev en salig blandning av allt. bra massa skit snack me emma, sjöng och var glad.
Sen kom Lise och andra emma. då blev det pusskalas i emmas säng. haha undra om några fler plankor gick sönder;P haha

Kul var det iaf. nu orkar jag inte skriva mer, skriver mer sen när jag fått lite bilder från emma.
Puss

Kommentarer
Postat av: E

Nej då, plankorna som var trasiga är trasiga.. men inga fler phu ;)

2010-10-17 @ 20:48:21
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0