Light

Moshi Moshi!

Sitter här med levande ljus omkring mig, kollar på Death Note, älskar den mangan precis som Nana är en stor favorit<3
Köpte ju hem tre nya Death Note böcker så varför inte friska upp minnet med vad jag läst genom kolla på serien:D hihi jag är lite knasig det vet jag redan:P

Idag har jag inte gjort mycket alls, haft ont i armen men det är väl vanligt att den är lite öm efter tagit ut staven, hoppas det går över så jag kan ta bort bandaget och såret inte blöder.
Har inte sovit så mycket på grund av att jag inte törs ligga på armen så är övertrött så kan inte direkt varva ner, varav jag har tänt ljust, det brukar alltid lugna ner mig:D mysigt är det också när det är kallt och dimmigt ute.

Var ute på promenad förut och kolla runt lite mer här i mullsjö, tror simon och jag gick i en och en halv timma innan vi kom hem igen. blev att käka lite kebab då:D jummy har även försökt plugga lite japanska måste ju snart lämna tillbaka böckerna till bibblan men har lär mig ganska mycket av dem:D

Nae nu ska jag återgå till Death Note och hoppas att mitt humör och sömn är bättre imorgon. hörs då.
Chu chu<3 Löve ya


Partygirls

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0