lite tröttare sen

Moshi Moshi!

Efter en lång dag på stan i jönköping är man nu hemma:D kom hem med 3 nya Death Note böcker:D<3 hihi ytterliggare ett par böcker jag kommer ha näsan i de senaste dagarna nu, tror det bara är två eller tre böcker till så har jag alla i serien. hmm får kolla upp det sen.

Nu känner jag mig bara trött och seg i benen, ingen rolig online på msn heller så funderar på att antingen släng in mig i duschen innan jag blir för trött eller kolla på nya gossip girl avsnittet först:P hihi eller varför inte både och?:P haha nae men ska nog kolla på GG och mysa lite med kira som fått vara ensam ett par timmar. hörs sen.

Chu Chu<3

LOLZ

Kommentarer
Postat av: luffi

Hey!!



Allt bra därborta på andra sidan skärmen!? =)



Kram Luffi.se

2010-10-05 @ 18:54:32
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0