Lucky day huh?

Moshi Moshi!

Seegt, vakna väl drygt för en timme sen, låg och myste med Kira i sängen och lyssna på regnet mot fönstret. <3 så mysigt, sen gick jag upp, tror kira blev sur för det sluta med en talrik och en skål i massa bitar:( aj självklart skär jag mig lite i mitt onda finger redan:S gesh. har iaf fått upp alla bitar och dammsugit av golvet.

Har även pratat med dom på arbetsförmedligen, ska försöka fixa något åt mig att göra osv jag vet bara inte vad jag vill göra längre, jäkla allergi skit, blir ju bara mer depp på det.
aja nu ska jag ta mig lite kaffe och kolla på 2ne1tv, sen blire Gossip Girl. Chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0