Måndag morgon

Moshi Moshi!

Är relativt nyvaken, har hällt i mig kaffe med mor, ska snart slänga in mig och duscha av mig, måste piggna till, tills jag ska med tåget, 11.35 - 14.21, yay många timmar på tåg:( suck inget kul men men haft en rolig helg och nu vill jag hem till mina pojkar.

Måste hinna till arbetförmedlingen idag också och till bibblan. suck jag vill helst ligga och sova ett par timmar till, känner mig jätte trött.

Nah nu blir det läsa lite bloggar, musik och sen in i duschen. Chu<3

Kommentarer
Postat av: Sandra och Levicia



Trevligt att träffa dig<3

2010-10-18 @ 12:43:25

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0