Massa snö asså

Moshi Moshi!

Inte trodde jag att snön faktiskt skulle lägga sig och ligga kvar på marken men det gjorde den och graderna ligger runt 0. brr hoppas jag kan försöka hålla mig inne idag, kommer väl frysa som bara den om jag går ut.
Sitter iaf här nu och dricker kaffe, vill ju ta fram julgranen när det är snö ute men haha lite för tidigt för det nu kanske:P julgran med massa julklappar under och en kisse som springer runt julgranen:P hihi.
Nah nu ska jag läsa lite bloggar och lyssna på julmusik^^

Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0