Moshi Moshi

Dagen börjar seg eftersom jag inte kunde ta mig upp ur sängen i morse, ändå är jag fortfarande jätte trött. min energi är som bortblåst imellan åt:( hoppas den kommer tillbaka. sitter iaf nu och väntar på att kaffet ska bli klart och lyssnar på musik:

Vilket jag mer en gärna delar med mig av, har ett paket att hämta från ica sen:) tror jag vet vad det är:D mihihi<3

Eftersom idag är det den 6 oktober:P idag har simon och jag varit tillsammans i två år:D ganska lång tid:) får se vad som händer senare idag då:D hihi nu ska jag hämta kaffe och försöka få simon sluta nörda wow videor:p cya later.

Chu Chu<3

Kommentarer
Postat av: Liindblaads

Tjenixen !

Allt bra iag ? :)

2010-10-06 @ 12:21:46
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0