Några sms senare

Moshi Moshi!

Whats up?  Själv sitter jag här och har precis sätt nyaste Gossip Girl avsnittet så bra:D likey like.
Har suttit och smsat med haha, fan vad jag smsar mycket men kan ju inte hjälpas när man blir glad av söta sms tillbaka:D haha dock är inte alla lika snabba på att svara^^ haha

Har snackat med Emma på msn och planerat lite till helgen,  så förhoppningsvis hinner jag träffa Robban på fredag med när jag kommer, sånt som märks då, mys med emma på fredag iaf:) Sen på lördag blir det träffa Sandra på fm, sen fest med Emma, jag hoppas att Lise också är på men det tror jag:D brukar hon vara, min andra favo brud<3. på Söndag hoppas jag hinna träffa Chrille med, har inte sätt honom på typ ett år eller nått var jätte länge sen sist.

Blir givetvis umgås med mor och mormor, får se om jag hinner träffa någon av mina kusiner men det kommer fler gånger till det, måste ju försöka träffa Joel när han kommer hem<3 saknar min kära kusin vitamin:)

Nah nu hoppas jag att någon glad människa loggar in på msn eller så fort jag fortsätta sms. hmm om jag skickar söta sms får man lika söta tillbaka då?
haha Chu chu<3


Jag och Lise<3
Hittar ingen puss bild på emma och mig, det får fixas:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0