seg på uppdatera

Moshi Moshi!

Märker att jag har segat ner mig på att uppdatera igen, är trött som jag vet inte vad så jag kan stava lite fel idag:P haha sitter iaf här och dricker kaffe, ska snart ringa mor min om hon fortfarande är hemma. sånt som märks. skulle iaf ha gått upp runt åtta idag, satte på kaffe o allt men endå lyckades jag somna om i sängen när Kira kom och ville kela med mig. ZZzz så vakna jag för drygt en halvtimme sen:S haha suck på mig asså jag sover för mycket eller för lite jag vet inte, jag är jämt trött nu för tiden iaf.

Ska upp till affären sen, måste köpa kattsand så kira kan få en nystädad kisse låda att gå på. och  behöver energidryck, det piggar alltid upp mig:P haha Emma och jag är bra på energidryck<<3 haha många minnen av det:P lol
Nae om man kanske skulle vara lite social på msn eller om man ska ringa mor först. hmm.aja vi hörs senare iaf. chu<3
<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söta ni är tillsammans:)

2010-10-20 @ 12:15:36
Postat av: E

pusskalas :D§

2010-10-20 @ 21:44:11
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0