sometimes we miss the little things

Moshi Moshi!

Sitter och tittar på Charmed, Kira ligger och rullar runt på golvet brevid och ser allmänt söt ut.
Simon är förkyld och blivit nerstoppad i sängen. Hoppas bara han kryar på sig till måndag då han har en arbetsintervju. Han får hålla sig i sängen hela dagen i morgon helt enkelt.

Det luktar lavendel här:D mys tände min aromalampa, tog hem mina aromadofter sist jag var i norrköping, har viserligen bara två men ska köpa fler:D det luktar gott iaf. <3

Känner mig seg men inte tillräckligt trött för att sova så får väl sitta här framför datorn ett tag till, har tvättat typ allt som fanns i tvättkorgen idag, så nu är nästan allt rent:D skönt har fått rent alla mina filtar, vilket passar nu när det antingen regnar eller snöar ut, då är det ju skönt att ha en filt att mysa under:D
Hmm synd bara att simon är förkyld får hoppas kira vill mysa med mig istället:P

Nae vad ska man hitta på? orkar inte spela mer wow idag, har lvl min hunter, var roligare igår dock när osp hjälpte mig. alltid roligare med sällskap. nope nu ska jag hämta pepparkakor och kolla färdigt på detta charmed avsnittet.

Chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0