Zup!

Moshi Moshi

Sov visst lite längre idag en vad  jag borde, vakna runt två, blev en lång rolig kväll igår med Simon, Samuel och Emil. haha:D kärlek på det. Men har duschat nu och druckigt kaffe, så nu är jag pigg och glad:D
Om en stund ska vi dra in till stan jag, simon o Saml och träffa deras pappa, farfar, farmor och några till. blir fika och sen middag ute.

Så nu sitter jag lyssnar på radio och snackar med mor i telefonen. har fått tillbaka min röst ordentligt nu iaf från min förkylning:D vilket är skönt det gillar jag:P Men ska dra in mig i badrummet och borsta tänderna och sminka till mig lite. vi hörs sen<3 Finns på mobilen om någon söker mig.

Chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0